.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلفات حوادث رانندگی در مازندران کاهش یافت
ساری - مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره اینکه در ۱۰ماهه امسال، ۶۲۲ نفر در حوادث رانندگی جان خود را ازدست‌داده‌اند گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو درصد کاهش داشت.

به گزارش شمال نیوز:علی عباسی  افزود: مرگ ۶۲۲ نفر در حوادث رانندگی سال جاری در مقایسه با مدت‌زمان مشابه سال گذشته که ۶۳۷ نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، دو درصد کاهش نشان می‌دهد.

عباسی با اشاره به اینکه از مجموع تلفات حوادث رانندگی ۱۰ ماهه امسال در مازندران ۴۹۸ نفر مرد و مابقی زن هستند تصریح کرد: ساری با ۱۱۵، بابل با ۹۱ و آمل با ۸۲ نفر بیشترین و رامسر با هفت مورد کمترین شهرها هستند.

وی با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در ۱۰ماهه امسال آمده است: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با ۴۳۹ مورد در جاده‌های برون‌شهری و پس‌ازآن با ۱۵۰ مورد در تصادفات درون‌شهری و ۳۳ مورد در جاده‌های روستایی گزارش‌شده است.

عباسی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد کشته‌شدگان تصادفات رانندگی در ۱۰ماهه سال جاری را مردان تشکیل دادند افزود: از این تعداد ۱۹۵ مورد موتورسوار، ۱۷۷ مورد سرنشین، ۱۱۸ مورد موتورسوار، ۱۱۴ مورد راننده و ۱۸ مورد دوچرخه‌سوار هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: تعداد ۱۳ هزار ۱۲۰ نفر در ۱۰ ماهه سال جاری در تصادفات رانندگی مصدوم شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشت.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: در راستای کنترل و کاهش آمار تصادفات در جاده‌های برون‌شهری، رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.